zondag 30 december 2012

Op naar 2013......

Zo, de kerstboom is eruit. Ik hoop dat iedereen fijne kerstdagen heeft gehad. Hier was het rustig, lekker relaxed gedaan. Spelletje, filmpje, hapje, drankje.......
Maar de lege plek van de boom moet natuurlijk worden opgevuld. Dit heb ik gedaan met een keukenplank wat ik heb laten maken. Hij moet nog even afgelakt worden, maar dat komt over een tijdje wel weer. De komende weken kan ik mooi genieten vanaf m'n bedje van dit uitzicht. Donderdag wordt ik eindelijk verlost van een hernia. We hopen dat we 2013 pijnvrij doorkomen! Ik wens iedereen een fijn en gezellig uiteinde en een heel goed, gezond en gelukkig 2013!

2 opmerkingen:

  1. Een sfeervol plekje als uitzicht. Heel veel succes en voor 2013 een creatief en gezond jaar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi plekje Petra ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling en een heel warm en liefdevol 2013 toe met nartuurlijk ook heel veel gezondheid

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen